انتخاب نرم افزار کاملا بستگی به نیاز های شما از سیستم حسابداری دارد اما بصورت کلی میتوانید از نرم افزار خدمات پس از فروش نرم افزار هلو ایپکس استفاده کنید که امکانات زیر را برای کار شما فراهم کرده است :
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ معرفی و ثبت انواع دستگاهها و قطعات بر اساس مشخصاتی مانند نام، کد، مدل و سازنده
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ معرفی کارشناس با امکان تعیین پورسانت بهصورت درصدی یا مبلغی
✓ ثبت قرارداد و گارانتی دستگاه
✓ ثبت پذیرش دستگاهها و قطعات در داخل و خارج از سازمان
✓ ثبت کارشناسی موقت شامل تعیین تاریخ و زمان اتمام تعمیر، نام کارشناس، مشخصات قطعات مصرفی
✓ ارسال کارشناسی موقت به بخش ثبت مالی کارشناسیهای موقت جهت تایید حسابداری
✓ ثبت مالی کارشناسیهای موقت شامل تعیین نوع ثبت (ثبت سند، ثبت فاکتور و سند، ثبت بدون فاکتور وسند)، ثبت مبالغ حق سرویس ، ایاب ذهاب، ماموریت، تخفیف، گارانتی و … و تعیین نحوه تسویه
✓ گزارش مشخصات دستگاهها، گزارش قراردادها و گارانتیها، لیست پذیرشهای انجام شده، لیست پذیرشهای کارشناسی شده و گارانتیها، گزارش لیست کالاهای مصرفی
✓ گزارشگیری از سوابق تمامی خدمات ارائهشده بهطور جداگانه و با جزئیات
✓ تنظیمات چاپ پذیرشهای ثبتی، کارشناسیهای ثبتی و چاپ رسید اعلام به مشتری
✓ عملیات مونتاژ قطعات و گزارشهای مربوط به مونتاژ
✓ گزارشگیری از ریز کالا و اسناد در صورت حساب اشخاص و مغایرتگیری از دفاتر و اسناد
✓ گزارش سود هر كالا، هر فاكتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف و گزارش سود و زیان بهصورت کلی
✓ اتصال به صندوقهای فروشگاهی، پوزهای بانکی، فیشپرینت، نمایشگر مشتری و بارکدخوان