بله
در نرم افزار حقوق و دستمزد فعالیتهایی همانند در نظر گرفتن اطلاعات فردی، شغلی و اطلاعات احکام پرسنل، نوشتن فهرست کارکرد کارکنان، محاسبه حقوق و اصلاح آنها و تهیه لیستهای حقوق، بیمه، احکام و مالیات به صورت فعالیتهای اصلی و پایهای میباشند.
کافی است ورود اطلاعات پایهای پرسنل، قوانین و مقررات سالیانه مالیات و تنظیمات سالانه یکبار تعریف شود و پس از آن در طول بهرهبرداری از نرم افزار مورد استفاده قرار گیرد و فقط در مواردی که نیاز به ورود اطلاعات پایهای پرسنل جدید و یا اصلاح و یا تغییر در این اطلاعات یا قوانین و مقررات وجود دارد مورد نیاز خواهد بود. این نرم افزار همگام با تغییرات قوانین مالیاتی و قانون کار و تامین اجتماعی بصورت مستمر بهروز رسانی خواهد شد و امکان تهیه فایل بیمه و مالیات حقوق طبق آخرین تغییزات در آن وجود دارد.