شبکه دانش مالی هلو
23 دوستدار 0 امتیاز منفی
1.9هزار بازدید
سلام . من سرور را به روز کردم کلاینت خطا 15 می دهد؟
در پشتیبانی نرم افزار هلو توسط استاد تمام (150هزار امتیاز)
ویرایش شده توسط | 1.9هزار بازدید

11 پاسخ

4 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
تفاوت بین ورژن قفل سخت افزاری و برنامه می شود خطا 15 که باید برنامه را ارتقاء دهید.
توسط حرفه‌ای (39.9هزار امتیاز)
انتخاب شده توسط
6 دوستدار 0 امتیاز منفی
با توجه به عدم بروزرسانی اتوماتیک کلاینت ها از روی سرور ، باید برای رفع این خطا کلاینت ها رو هم به صورت دستی بروز کنید، در صورت نداشتن فایل ارتقا میتونید از مسیر نصب سرور فایل های holoo.exe  و write.txt رو کپی کرده و در مسیر نصب کلاینت ها کپی و  جایگزین کنید.
توسط تازه کار (2.7هزار امتیاز)
6 دوستدار 0 امتیاز منفی
این خطا مرتبط با قفل سخت افزاری شما میباشد که میبایست توسط خدمات هوشمند هلو به روز شود
توسط حرفه‌ای (31.7هزار امتیاز)
5 دوستدار 0 امتیاز منفی
با سلام

نسخه اگزه نصبی بر روی کلاینت ها با قفل مغایرت دارد

اگزه نصبی کلاینت ها باید با سرور یکسان باشد
توسط استاد یار (89.7هزار امتیاز)
5 دوستدار 0 امتیاز منفی
با سلام

خطای 15 به معنی تفاوت نسخه قفل و نرم افزار میباشد، میبایست نسخه کلاینت با سرور، یکی باشد
توسط استاد یار (89.7هزار امتیاز)
مرسی بابت پاسخگویی
5 دوستدار 0 امتیاز منفی

دلیلی که باعث رخ دادن خطای 15 می‌شود:

عدم تطبیق و هماهنگی  سی‌دی  با  قفل و یا لایسنس مربوطه

روش  برطرف کردن خطای 15:

بروزرسانی نرم‌افزارکه برای این کار باید سی دی نسخه‌ی مطابق با قفل یا لایسنس را در سی‌دی رام قرار داده و مطابق مراحل زیر نسخه هلو را بروزرسانی  نمایید:

پس از قرار دادن سی دی در سی‌دی رام  در فرم نمایش داده شده، دکمه‌ی ارتقاء به نسخه‌ی جدید را کلیک نمایید. پس از کلیک پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد و ادامه‌ی عملیات ارتقاء را تایید می‌نمایید سپس گزینه‌ی بله را انتخاب می‌کنید. پس از تایید پیغام عملیات با موفقیت انجام شد، دکمه‌ی ok را کلیک می‌کنید و عملیات به پایان می‌رسد

firewall باید خاموش باشد.

توسط مسلط (29.6هزار امتیاز)
ممنون از پاسخ شما
5 دوستدار 0 امتیاز منفی
از سیستم سرور باید فایل های مربوط مانن هلو و رایت رو کپی در مسیر نصب کلاینت پیس شود ...//
توسط تازه کار (4.7هزار امتیاز)
4 دوستدار 0 امتیاز منفی
سلام

خطای 15 به دلیل عدم هم خوانی نسخه قفل و نسخه  نصب شده است برای رفع این مورد میتوانید از مسیر نصب سرور اگزه هلو ورایت را کپی و در مسیر نصب کلاینت پیست کنید . در صورتی که به این مسیر آشنا نیستید به شماره 02123067 داخلی پشتیبانی ارتباط بگیرید راهنمای لازم را به شما اعلام میکنند./
توسط حرفه‌ای (42.3هزار امتیاز)
3 دوستدار 0 امتیاز منفی
فایل ارتقا رو در مسیر کلاینت باید قرار بدهند
توسط فعال (9.8هزار امتیاز)
2 دوستدار 0 امتیاز منفی

دلیلی که باعث رخ دادن خطای 15 می‌شود:

عدم تطبیق و هماهنگی  سی‌دی  با  قفل و یا لایسنس مربوطه

روش  برطرف کردن خطای 15:

بروزرسانی نرم‌افزارکه برای این کار باید سی دی نسخه‌ی مطابق با قفل یا لایسنس را در سی‌دی رام قرار داده و مطابق مراحل زیر نسخه هلو را بروزرسانی  نمایید:

پس از قرار دادن سی دی در سی‌دی رام  در فرم نمایش داده شده، دکمه‌ی ارتقاء به نسخه‌ی جدید را کلیک نمایید. پس از کلیک پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد و ادامه‌ی عملیات ارتقاء را تایید می‌نمایید سپس گزینه‌ی بله را انتخاب می‌کنید. پس از تایید پیغام عملیات با موفقیت انجام شد، دکمه‌ی ok را کلیک می‌کنید و عملیات به پایان می‌رسد

firewall باید خاموش باشد.

توسط مسلط (29.6هزار امتیاز)


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری