سوال بپرسید، پاسخ دهید، رای بدهید و امتیاز بگیرید تا در مسابقه هلو شرکت کنید
10 دوستدار 0 امتیاز منفی
54 بازدید
در راهنمای نرم افزار توسط تازه وارد (530 امتیاز)
سلام خدمت دوستان و با عرض خسته نباشید

بنده سوال در مورد ارسال پیام به مانده به مشتری دارم که مثلا بنده در روز یکم آذر ماه تنظیم میکنم که برای یک مشتری در پایان آذر ماه پیام مانده ارسال گر دد که در شرایط عادی اگر مشتری مانده خود راتسویه نکرده باشد مشکلی نیست ولی در صورتیکه فرد پانزدهم آذر تسویه را انجام دهد چون قبلا تنظیم پیام با مانده قبل بوده همچنان در پایان آذر ماه مانده قبل از تسویه را پیام میدهد که باعث اعتراض مشتری میشود اگر راه حلی بجز ابطال دستی ارسال پیام وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید.

با تشکر از شما

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید

6 پاسخ

3 دوستدار 1 امتیاز منفی
توسط حرفه‌ای (6.0هزار امتیاز)

شما نباید پیامک با متن ثابت تنظیم کنید. می توانید بجای آن از بخش ارسال پیامک در قسمت تقویم کاری یک چرخه ایجاد کنید که در سررسیدهای مشخص مانده بدهی (لحظه ای) مشتریان (با امکان گروه بندی و انتخاب گروه خاص) را برای ایشان ارسال نمایید

2 دوستدار 1 امتیاز منفی
توسط تازه کار (3.5هزار امتیاز)
سلام

شما از تنظیمات سرویس دهنده متوانید در قسمت تقویم کاری تنظیمات ارسال پیامک را برای مشتریانی که مانده حساب دارند را ایجاد کنید .
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
توسط تازه کار (3.5هزار امتیاز)
سلام

ابطال دستی نیاز نیست شما از قسمت تنظیمات سرویس دهنده تقویم کاری تاریخ را مبانای کار قرار بدهید تا مانده حساب در لحظه مشتری را ببیند و ارسال کند.
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
توسط تازه وارد (1.3هزار امتیاز)
برای این منظور و اجتناب از ناراحتی مشتری خود میتوانید برای ارسال پیامک می‌توانید تاریخ های مشخصی را برای اعلام مانده بدهکاری مشتری در آن سر رسید تنظیم فرمایید تا اگر مانده بدهکاری هم نباشد مشخص گردد و به ناراحتی مشتری منجر نشود
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
توسط مسلط (4.5هزار امتیاز)
با سلام

شما در تقویم پیامکی خود مانده حساب مشتری اگر انتخاب شود دقیقا در همان زمان ارسال پیامک مانده مشتری را دریافت و برایشان ارسال میکند
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط حرفه‌ای (9.8هزار امتیاز)
سلام

از طریق تنظیمات مدیریتی >>تنظیمات سرویس دهنده >> تقویم کاری میتونید تنظیمات رو تغییر بدین و تاریخ مورد نظرتون رو بر اساس طرف حسابتون مشخص کنید.

برای راهنمایی بیشتر با واحد فنی هلو به شماره 02123067 داخلی 1 تماس بگیرید

همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!

...