شبکه دانش مالی هلو
22 دوستدار 0 امتیاز منفی
417 بازدید
سلام من سال ۸۶ نرم افزار خریدم میخوام رو سیستم جدید نصب کنم ویندوزش ۷ هستش و سیستم ارور میدهچیکار میتونم بکنم ؟
در نصب و راه اندازی / SLM و قفل سخت افزاری توسط تازه وارد (546 امتیاز) | 417 بازدید

8 پاسخ

6 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
سلام شما میبایست با نزدیکترین نمایندگی خدمات و پشتیبانی نرم افزار را فعال نمائید تا نسخه جدید و امکانات جدید در  اختیار شما قرار بگیرد.

در غیر از این صورت چون نرم افزار شما قدیمی می باشد خطای قفل به شما نمایش داده میشود.
توسط حرفه‌ای (42.3هزار امتیاز)
انتخاب شده توسط
6 دوستدار 0 امتیاز منفی
با سلام

بهترین راهکار در مواجهه با خطا های  نرم افزاری استفاده از آخرین ورژن آن نرم افزار می باشد.

با توجه به امکانات اضافه شده روی نسخه APEX هلو و رفع باگ ها و خطاهای گزارش شده بهترین راه برای شما شارژ اعتبار پشتیبانی از طریق شماره تلفن 02123067 یا سایت هلو و دریافت خدمات که شامل بروز رسانی نسخه شما به آخرین ورژن به همراه یکسال خدمات پشتیبانی تلفنی نامحدود از 8 صبح تا 12 شب و دریافت ریموت نامحدود توسط متخصصین هلو به جای هزینه های موردی برای خدمات مختلف هستش.

بعد از تمدید نصب any desk یادت نره ;)
توسط حرفه‌ای (31.7هزار امتیاز)
5 دوستدار 0 امتیاز منفی
روش استاندارد و اصولی کار استفاده از آخرین نسخه نرم افزار هست. پشتیبانی نرم افزار رو تمدید کنید و آخرین نسخه نرم افزار را دریافت و نصب کنید. یکسال هم خدمات پشتیبانی خواهید داشت
توسط مسلط (20.0هزار امتیاز)
5 دوستدار 0 امتیاز منفی
قفل شما قدیمی و از نوع 32 بیتی هستش باید قفل خود را تغییر دهید و به قفل 64 بیتی یا slm تغییر دهید
توسط حرفه‌ای (34.4هزار امتیاز)
5 دوستدار 1 امتیاز منفی
دروود و احترام

داشتن خدمات و اعتبار پشتیبانی بسیار مهم و کاربردی است مانند بیمه در امرهای خطیر و مهم پس با ذکر سریال با واحد خدمات فروش 02123067 داخلی 2 تماس حاصل فرمایید همکاران بنده با شکیبایی و حوصله راهنمایی خواهید شد و اعتبار پشتیبانی را می توان شارژ نمود .

موفق باشد .
توسط تازه وارد (864 امتیاز)
4 دوستدار 0 امتیاز منفی
تمدید پشتیبانی نرم افزار را انجام دهید و ورژن نرمافزار خود را بروز کنید که ئهم امکانات به نرم افزار اضافه شود و از پشتیبانی سالیانه خود استفاده کنید
توسط استاد یار (106هزار امتیاز)
4 دوستدار 0 امتیاز منفی
سوال به صورت کلی ایست

اما با توجه به سوال اول باید خدمات پشتیبانی چک شود و همچنین نرم افزار اپدیت شود و در صورت بروز مشکل واحد پشتبانی موردشون حل میکنند
توسط حرفه‌ای (34.0هزار امتیاز)
4 دوستدار 0 امتیاز منفی

بادرود

با خدمات و اعتبار پشتیبانی و با ذکر سریال با واحد خدمات فروش 02123067 داخلی 2 تماس گرفته همکاران بنده با حوصله راهنمایی خواهندکرد  اعتبار پشتیبانی را می توانید شارژ نمایید

توسط استاد تمام (151هزار امتیاز)

10.6هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

14.7هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری