با سلام
بهترین راهکار در مواجهه با خطا های نرم افزاری استفاده از آخرین ورژن آن نرم افزار می باشد.
با توجه به امکانات اضافه شده روی نسخه APEX هلو و رفع باگ ها و خطاهای گزارش شده بهترین راه برای شما شارژ اعتبار پشتیبانی از طریق شماره تلفن 02123067 یا سایت هلو و دریافت خدمات که شامل بروز رسانی نسخه شما به آخرین ورژن به همراه یکسال خدمات پشتیبانی تلفنی نامحدود از 8 صبح تا 12 شب و دریافت ریموت نامحدود توسط متخصصین هلو به جای هزینه های موردی برای خدمات مختلف هستش.
بعد از تمدید نصب any desk یادت نره ;)