شبکه دانش مالی هلو
19 دوستدار 0 امتیاز منفی
92 بازدید
اگر بخواهیم اسناد را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم اسناد خاصی را در یک روز تجمیع کنیم و در هر روز فقط چند سند خلاصه داشته باشیم (تجمیع اسناد فروش ، خرید ، هزینه ، سایر در یک روز )، و با آن دفاتر حسابداری را بنویسم ، در نرم افزار هلو چگونه عمل میکنیم ؟
در امور مالی و مالیاتی توسط تازه وارد (2.0هزار امتیاز) | 92 بازدید

1 پاسخ

3 دوستدار 0 امتیاز منفی
برای این منظور باید امکان ادغام اسناد را در برنامه داشته باشیم و سپس از منوی عملیات مالی گزینه ادغام اسناد بصورت معمولی را انتخاب میکنیم حال در این فرم میتوان شرطهای مختلفی از جمله تاریخ و نوع سند را اعمال و سپس ادغام کرد برای گزارش گیری از اسناد ادغام شده هم میتوان به منوی گزارشات اسناد بصورت معمولی رفته و گزینه نمایش اسناد بصورت حسابهای جزA4 را انتخاب میکنیم بعد از انتخاب این گزینه ، نمایش بصورت اسناد ادغام شده فعال میشود و میتوان با تاریخ ثبت ادغام یا شماره اسناد ادغامی گزارش گرفت .
توسط تازه وارد (1.9هزار امتیاز)
بسیار عالی ممنون از توضیحات شما


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری