برای این منظور باید امکان ادغام اسناد را در برنامه داشته باشیم و سپس از منوی عملیات مالی گزینه ادغام اسناد بصورت معمولی را انتخاب میکنیم حال در این فرم میتوان شرطهای مختلفی از جمله تاریخ و نوع سند را اعمال و سپس ادغام کرد برای گزارش گیری از اسناد ادغام شده هم میتوان به منوی گزارشات اسناد بصورت معمولی رفته و گزینه نمایش اسناد بصورت حسابهای جزA4 را انتخاب میکنیم بعد از انتخاب این گزینه ، نمایش بصورت اسناد ادغام شده فعال میشود و میتوان با تاریخ ثبت ادغام یا شماره اسناد ادغامی گزارش گرفت .