شبکه دانش مالی هلو
25 دوستدار 0 امتیاز منفی
153 بازدید
توی سیستم حسابداری دریافت کننده کالای امانی رو به چه نامی میشناسن؟
در حسابداری توسط مسلط (17.2هزار امتیاز) | 153 بازدید

4 پاسخ

3 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
در واژگان حسابداری به شخص یا شرکتی که کالایی خاص ( کالای امانی) را برای فروش نزد فروشنده به امانت میگذارد ( آمر/یا امانت گذار) میگویند. و شخص یا شرکت دریافت کننده کالای امانی را (حق العمل کار) می نامند که همانطور که از این ترکیب بر میی آید این فرد برای فروش کالای امانی ( حق العمل) یا مبلغی را ( معادل کمیسیون در زبان انگلیسی ) از آمر دریافت می کند.

در صنف میوه و تره بار این موضوع بسیار مورد کاربرد است لذا شرکت هلو حق العمل کاری را به صورت امکان  درنسخه صنفی مربوطه، در دسترس شما کابران گرانقدر قرارداده.
توسط مسلط (25.0هزار امتیاز)
انتخاب شده توسط
4 دوستدار 0 امتیاز منفی

شخص یا شرکتی که کالای امانی را برای فروش به طور امانی برای طرف خود می فرستد، فرستنده کالای امانی یا آمر گویند. شخص یا مةسسه ای که کالای امانی را برای فروش دریافت می دارد، گیرنده کالای امانی یا حق العمل کار نامیده می شود. البته حق العمل کاران برای این کار مبلغی به عنوان کمیسیون یا حق العمل از صاحب و فرستنده کالا دریافت می دارند.

توسط مسلط (29.6هزار امتیاز)
3 دوستدار 0 امتیاز منفی

آمر: شخص یا شرکتی که کالا را برای فروش، به طور امانی به خریدار می‎فرستد، آمر می‏نامند. به عبارت دیگر آمر،همان ارسال‎کننده کالای امانی است.

حقالعملکار: شخص یا مؤسسه‎ای که کالای امانی را برای فروش دریافت می‎کند و بابت فروش آن مبلغی به عنوان کمیسیون یا حق‎العمل از آمر دریافت می‎کند.به عبارت دیگر حق‎العملکار، دریافت‎کننده کالای امانی است.

کالای امانی: کالای ارسالی توسط آمر که تصرف آن به امانت نزد حق‎العملکار است.

توسط حرفه‌ای (33.9هزار امتیاز)
3 دوستدار 0 امتیاز منفی

حق‎العملکار: شخص یا مؤسسه‎ای که کالای امانی را برای فروش دریافت می‎کند و بابت فروش آن مبلغی به عنوان کمیسیون یا حق‎العمل از آمر دریافت می‎کند.به عبارت دیگر حق‎العملکار، دریافت‎کننده کالای امانی است.

 

توسط حرفه‌ای (31.7هزار امتیاز)


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری