- مهارتهای ارتباطی را ارتقا دهید و شفاف صحبت کنید
- مهارتهایتان را توسعه دهید
- با درگیریها مقابله کنیانتظارات سطح بالا، اما واقع بینانه تعیین کنید
پذیرای ایدهها و دیدگاههای جدید باشید
به خودتان استراحت دهید
تاثیر تصویر کلیتان را بشناسید
به عنوان یک مدیر، پتانسیل تغییر شغل افراد و گاهی اوقات حتی زندگیشان را بشناسید. اینکار مسئولیت بزرگی است پس آنرا جدی بگیرید.
بیشتر از حرف زدن گوش دهید
قبل از اینکه بتوانید تیمتان را مدیریت کنید، باید به نگرانیها، سوالات، و نظراتشان گوش دهید. بیشتر از قبل در مکالماتتان مکث کنید و بجای فکر کردن درمورد اینکه چه میخواهید بگویید، گوش کنید. بعد از انجام اینکار، از اینکه چقدر میتوانید در مورد تیمتان، انگیزههایشان و آنچه که از شما میخواهند بدانید، متعجب خواهید شد.
انگیزههای شخصی و حرفهای کارکنان را شناسایی کنید
اینکار مستقیماً به گوش دادن مرتبط است. به انگیزهدهندههای فردی هر کارمند توجه کنید. سیستم “یک اندازه متناسب با همه” برای پاداش خوب کارکردن، به احتمال زیاد تنها برای عدهای مناسب است و ممکن است منجر به بیقیدی کارمندان شود. انگیزه بخشی باید در یک سطح فردی اتفاق بیفتد. بهترین راه برای تشویق یا پاداش دادن به یک کارمند، گوش دادن و مشاهده چیزهایی است که به آنها انگیزه میدهد- هم شخصی و هم حرفهای.
از اشتباهاتتان درس بگیرید