شبکه دانش مالی هلو
22 دوستدار 0 امتیاز منفی
310 بازدید
مشتری اعلام می کند که در زمان ارسال به سامانه مودیان با خطا کد پستی مشتری وارد نشده مواجه میشن ، راهکار شما برای حل این مشکل چیست ؟
در راهنمای منوها و سوالات داخل نرم افزار توسط تازه وارد (1.2هزار امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن توسط | 310 بازدید

2 پاسخ

2 دوستدار 0 امتیاز منفی

سلام وقت بخیر 

شما باید به سامانه ثبت نام سازمان مالیاتی مراجعه نماید؛ سپس نسبت به بررسی و در صورت نیاز ویرایش اطلاعات هویتی خود اقدام نماید

توسط استاد یار (69.4هزار امتیاز)
بسیار عالی ممنون
1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
سلام وقت بخیر

اگر نوع اول (حقیقی) انتخاب شود: اطلاعات طرف حساب را داریم و شخص پرونده مالیاتی هم دارد

پس کدپستی + کدملی الزام می باشد. جهت استعلام‌پرونده مالیاتی سایت Tax.gov.ir

اگر نوع دوم (حقیقی) انتخاب شود :

هیچ اطلاعاتی از طرف حساب نداریم یا به عبارتی مصرف کنند نهایی می باشد پس پرونده مالیاتی ندارند.

در نتیجه شخص نوع اول را وارد کرده است  باید اطلاعات طرف حساب را داشته یا استعلام گیرد. در غیر اینصورت نوع دوم انتخاب و ارسال گردد.
توسط تازه وارد (980 امتیاز)

10.6هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

14.6هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری