شبکه دانش مالی هلو
24 دوستدار 0 امتیاز منفی
181 بازدید
آیا می توان بر روی برون سپاری حسابداری سازمان حساب باز کرد؟

و از کجا می شود فریلنسر و فردی که پروژه ای حسابداری می کند، یافت؟
در حسابداری توسط فعال (11.3هزار امتیاز) | 181 بازدید

3 پاسخ

4 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
با برون سپاری حسابداری میتوان سریع تر به اهداف سازمان دست یافت و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. اگر مدیریت سازمانی را بر عهده دارید که برای اهداف خود برنامه ریزی دارید برون سپاری واحد حسابداری میتواند هم هزینه های پرسنلی را کاهش دهد و نفع اقتصادی برای شما داشته باشد و هم باعث بهره وری نیروی انسانی و رسیدن سریع تر به اهداف سازمان شود.

برای یافتن افراد و یا شرکت های مورد اعتماد، باید نمونه کارها و درجه تخصص آن ها رو بررسی کنید.

یک راه مطمئن استفاده از همین شبکه دانش مالی هست. در اینجا افراد متخصص بهترین جواب ها رو میدن. به پروفایلشون مراجعه و با اطلاعات تماس از اونها مشاوره بگیرید.
توسط فعال (8.8هزار امتیاز)
انتخاب شده توسط
4 دوستدار 0 امتیاز منفی

قطعا مي شود  به برون سپاري اعتماد داشت. 

از آنجايي كه تخصص لازم در سازمان يافت نمي شود مديران مجبور مي شوند تا از افراد خبره و كاركشته در خارج از سازمان استفاده كنند.

اين كار قطعا مزايا و معايبي دارد:

مزايا:

عمليات مربوط به فناوري اطلاعات

تبليغات

امنيت و ....

معايب:

ذهنيت منفي

و.....

امروزه در شركت هاي حساس و بزرگ از برون سپاري استفاده مي شود.

توسط مسلط (29.6هزار امتیاز)
2 دوستدار 0 امتیاز منفی

سلام

  1. سرویس های مقرون به صرفه: یکی از اصلی ترین مزایای برون سپاری حسابداری محسوب می شود که می تواند هزینه های شرکت را تا میزان زیادی کاهش دهد.
  2. دقت بالا: بررسی ها نشان داده است که برون سپاری حسابداری با دقت بالای 99 درصد انجام می شود زیرا جمع آوری نتایج دقیق و درست، با تمرکز بالا و مهارت لازم انجام می گردد.
  3. کاهش و حذف تخلف در سیستم مالی شرکت: محول کردن برون سپاری حسابداری به شرکت ها و پیمانکاران حرفه ای، از تقلب های کارکنان داخلی جلوگیری می کند. پیمانکاران پاسخگوی تمامی تراکنش ها و سطح کیفیت انجام خدمات حسابداری خود هستند.
  4. جلوگیری از جرایم مالیاتی: زمانی که شخص حقوق و دستمزد و محاسبات مالی خود را اشتباه انجام دهد، منجر به اعمال جرایم مالیاتی می شود. برون سپاری حسابداری این مشکل را برای کارفرمایان حل کرده است.
  5. واریز مستقیم حقوق از حساب شرکت به حساب کارمندان: برون سپاری باعث بهبود روند پرداخت حقوق کارمندان شده و همچنین باعث بالا رفتن سطح رضایت مندی کارکنان می شود و این رضایت، باعث افزایش سرمایه شرکت می شود.
  6. استفاده از تکنولوژی های روز دنیا: برون سپاری باعث می شود که کارفرما، از مشاور حسابداری خبره در خدمات سیستماتیک و پیشرفته بهره مند گردد.
  7. بهره مندی از کارشناسان خبره و ماهر: شرکت هایی که خدمات مالی ارایه می دهند، متخصصان حرفه ای هستند که می توانند با پیچیدگی فرآیندها به خوبی مواجه شوند که با برون سپاری مسایل حسابداری می توان از مهارت آنها بهره مند شد.
  8. صرفه جویی در زمان: حسابداری از جمله کارهای سخت و زمان بر در تمامی شرکت ها و سازمان ها محسوب می شود که می توان با برون سپاری خدمات حسابداری، در زمان خود صرفه جویی کرد و آن زمان را به کارهای دیگری اختصاص دهیم.
  9. حذف نگرانی های مربوط به صورت مغایرت بانکی: پیگیری پرداخت های بانکی و چک ها، انرژی و وقت زیادی را می طلبد که طاقت فرسا می باشد، با برون سپاری آنها می توان نگرانی در مورد حل این مساله را حذف کرد.
  10. به روز شدن در قوانین حسابداری: برون سپاری و محول کردن خدمات حسابداری خود به پیمانکاران حرفه ای، باعث می شود که کارفرما از قوانین جدید مطلع گردد و کارهای حسابداری خود را با جدیدترین نرم افزارهای حسابداری انجام دهد

ساده ترین راه آگهی داخل سایت دیوار یا پونیشا برای استخدام یک حسابدار حرفه ای هستش

توسط حرفه‌ای (31.7هزار امتیاز)


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری