سوال بپرسید، پاسخ دهید، رای بدهید و امتیاز بگیرید تا در مسابقه هلو شرکت کنید
8 دوستدار 1 امتیاز منفی
93 بازدید
در حسابداری توسط تازه وارد (582 امتیاز)
سلام

امسال اولین سالی هست که با نرم افزار هلو کار میکنیم

1-در زمان ورود اطلاعات اول دوره فرض کنید مالیات ارزش افزوده از اداره مالیات طلبکار هستیم .چطور و کجا ثبت کنیم

2-در طول دوره سال مالی جاری بدهی مالیاتی .اجاره - عملکرد- پرداخت میکنیم مربوط به سال قبل.  ثبت این بدهی به چه شکل هست .

شاید بعضی مواقع از قبل هم  این بدهی مشخص باشه چطوره

امید وارم سوالم رو درست وکامل توضبح داده باشم

تشکر فراوان از شما

لطفا وارد شده یا عضو شوید تا بتوانید سوال بپرسید

2 پاسخ

1 امتیاز مثبت 1 امتیاز منفی
توسط استاد (11.5هزار امتیاز)
براي اين كار بايد:

1- وارد منوي "عمليات مالي" شده و گزينه "محاسبه و تسويه ماليات بر ارزش افزوده" را انتخاب كنيد.

در صفحه باز شده سه آيتم وجود دارد.

الف- تهاتر: براي تسويه كردن بدهي مالياتي است. در اينجا شما مي توانيد طلب خود از اداره ماليات را از بدهي خود به آن اداره، كم كرده و مابقي را بنويسيد. البته شما بايد نوع دوره مالياتي را دانسته و بدانيد چه دوره مالياتي را بدهكار هستيد.

2- براي ثبت اين موارد نيز در پايان كار، خود نرم افزار به طور اتوماتيك به شما سند ميدهد.
0 دوستدار 0 امتیاز منفی
توسط استاد (16.0هزار امتیاز)
سند افتتاحیه به صورت دستی صادر شود که در نرم افزارشرکتی این امر انجام میشود باتوج به مانده هایی دارند میتواند سرفصل مورد نیاز را بدهکار / بستانکار کنند

همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!

...