سلام
برای داشتن امکان اتصال به سامانه مودیان شما میبایست ابتدا تمدید و پشتیبانی نرم افزار را فعال کنید سپس بر اساس نوع قفلی که در اختیار شما هست ارتقا انجام بدهید ( قفل سخت افزاری ارتقا از خدمات هوشمند ، کارت هوشمند یا slm، از طریق تلگرام پشتیبانی یا سایت myholoo.ir وارد حساب کاربری خود شوید و در خواست ارتقا بدهید.) سپس از طریق سایت holoo.co.ir امضاء دیجتال خود را ثبت کنید. بعد از انجام این مراحل در منوی تنظیمات نرم افزار /تنظیمات عمومی اطلاعات امضاء الکترونیکی خود را ثبت کنید./ برای سهولت در انجام این مسیر لطفا با شماره 02123067 داخلی 2 پشتیبانی تماس بگیرید./