در اول دوره که همان ابتدای شروع به کار با نرم افزار حسابداری هست، درصورتی که کالایی در انبار یا قفسه ها داشته باشیم، باید آنها را وارد کنیم و تعداد و موجودی هر کدام را ثبت کنیم. با توجه به اینکه قراره کارهای مالی و حسابداری رو خود نرم افزار انجام بده، پس باید ارزش کالاهای ثبت شده رو به نرم افزار اعلام کنیم. اگه در اول دوره کالایی رو معرفی کردیم و تعداد و موجودی آن رو هم ثبت کردیم، پس باید حتما ارزش اون کالا رو هم ثبت کنیم که در فرم کالا، قسمت مشخصات اصلی و گزینه میانگین قیمت خرید ثبت میشه.