شبکه دانش مالی هلو
62 دوستدار 0 امتیاز منفی
2.8هزار بازدید
سلام

 در هنگام فعالسازی برنامه با پیغام تاریخ فعالسازی با تاریخ سیستم شما برابر نیست مواجه میشود برای رفع پیغام چه مراحلی انجام میشود؟
در پشتیبانی نرم افزار هلو توسط تازه وارد (892 امتیاز) | 2.8هزار بازدید

2 پاسخ

5 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
سلام

برای رفع پیغام ابتدا باید تاریخ و ساعت سیستم بررسی شود ابتدا به مسیر کنترل پنل می رویم سپس گزینه region و یا در ویندوز7 region and languege را باز میکنیم صفحه اول  پایین صفحه وارد additional setting میشویم بالا به سربرگ date رفته پایین صفحه چک میکنیم calendar type روی میلادی محلی شده باشد و در همان صفحه short date و long date را yyyy/MM/dd وارد میکنیم و apply میزنیم سپس تاریخ و ساعت سیستم مشتری را طبق تاریخ و ساعت جاری تنظیم میکنیم///در صورت عدم رفع چک میکنیم که مشتری قبل از دریافت کد برنامه را بسته و مجددا اجرا نکرده باشد.
توسط تازه وارد (936 امتیاز)
انتخاب شده توسط
3 دوستدار 0 امتیاز منفی
باید تنظیمات تاریخ را به این مدل تغییر دهید  (yyyy/mm/dd)و تیک بتا هم بردارید
توسط حرفه‌ای (33.9هزار امتیاز)


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری