شبکه دانش مالی هلو
69 دوستدار 0 امتیاز منفی
1.9هزار بازدید
سلام

خسته نباشین

شرکت ما  از نرم افزار سینگل(تک کاربره )استفاده میکند و در اجرای برنامه پیغام 33 دارد برای رفع پیغام چه مواردی انجام میشود؟
در پشتیبانی و پیغام در نرم افزار هلو توسط تازه وارد (626 امتیاز) | 1.9هزار بازدید

4 پاسخ

8 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
سلام و وقت بخیر

خیلی اوقات این خطا بابت عدم اتصال درست قفل به سیستمتون هست شاید نیاز باشه محل اتصال قفلتون رو جابجا کنید تا مشکل برطرف بشه.
توسط مسلط (17.2هزار امتیاز)
انتخاب شده توسط
9 دوستدار 0 امتیاز منفی
سلام دوست عزیز

خدا قوت

مرحله اول setup را تنظیم میکنیم برای تنظیم setupروی آیکون هلو کلیک راست میکنیم وopen file location را میزنیم setup.exeرا باز میکنیم و در قسمت نام دستگاه دارای قفل 127.0.0.1 را وارد میکنیم (بین اعداد حتما باید از نقطه استفاده کنیم)اگر با این مرحله حل نشد برای مشتری تست قفل میگیریم برای تست قفل روی cd کلیک راست میکنیم open را میزنیم وارد فولدر tools میشویم سپس looktoolsدر این فولدر looktoolsرا اجرا میکنیم و تست قفل شبکه > usb> سینگل میزنیم و با توجه به تست قفل مراحل را چک میکنیم  اگر تست قفل 0 بود حتما باید برنامه با smarthelp ارتقا داده شود.انتی ویروس و فایروال مشتری حتما باید off باشدبرای offکردن فایروال وارد کنترل پنل شده به قسمت windows firewallمیرویم سمت چپ گزینه turn windows firewall on or offرا میزنیم و تمام موارد را off می کنیم.
توسط تازه وارد (672 امتیاز)
7 دوستدار 0 امتیاز منفی
سلام وقت بخیر

فقط اگر بعد از انجام راهنمایی های اساتید به نتیجه نرسیدید این راه ها رو امتحان کنید

خطای 33 به این معنی هست که قفل سخت افزاری شما روی دستگاه دیده نمیشه

1. پورتی که قفل بهش متصل هست رو عوض کنید تا مطمئن بشیم مشکل از پورت نباشه

( پورت های آبی رنگ یا usb3 و پورت های super speed یا ss به علت قدیمی بودن نسل چیپ قفل هلو ، پورت های مناسبی نیستن ، ترجیحا داخل پورت مشکی یا سفید معمولی قفل رو وصل کنید )

2. از داخل سی دی نصبی هلو -- فولدر tools -- فولدر lock tools -- نرم افزار lock_tools رو باز کرده و گزینه ی تست قفل و در نهایت قفل سینگل رو بزنید ، ببینید دستگاه قفل رو شناخته یا نه

3. اگر قفل رو شناخته بود ولی بازم ارور 33 میگرفتید روی نرم افزار ، نسخه ی نرم افزار رو به روز کنید ( بعضی مواقع قبل از ارور 15 ، ارور 33 میده )

4. اگر قفل رو ندید ، گزینه ی بررسی اصلاح و بررسی سیستم رو زده و بعد از انجام کار نصب service رو بزنید و دوباره تست بگیرید .

5. اگر باز هم قفل رو نشناخت باید فایل ocx قفلتون رو دستی رجیستر کنید .
توسط تازه وارد (1.3هزار امتیاز)
5 دوستدار 0 امتیاز منفی
1. تنظیم setup نام دستگاه دارای قفل 127.0.0.1
2.حدف setapp
3. تست قفل ( متناسب با پیغام داده شده عملیات انجام شود)
4- نصب سرویس قفل
4.ارتقا با smart ( اگر تست قفل صفر بود)

 
توسط حرفه‌ای (34.0هزار امتیاز)

10.6هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

13.4هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری