شبکه دانش مالی هلو
20 دوستدار 0 امتیاز منفی
193 بازدید
در اول دوره چگونه میتوان اموال و اثاثه به سند افتتاحیه اضافه کرد؟
در راهنمای منوها و سوالات داخل نرم افزار توسط تازه کار (3.1هزار امتیاز) | 193 بازدید

1 پاسخ

2 دوستدار 0 امتیاز منفی

در نرم افزار هلو امکان ثبت سند افتتاحیه به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد. 

برای ثبت سند افتتاحیه به صورت دستی در نرم افزار هلو ابتدا می بایست از مسیر ” تنظیمات نرم افزار > امنیتی > ثبت سند افتتاحیه “ گزینه ی بصورت دستی را فعال نمایید. پس از تایید فرم، برای اعمال تغییرات برنامه را بسته و مجددا باز کنید.

پس از اجرای مجدد برنامه در منوی اطلاعات اول دوره  گزینه ثبت سند افتتاحیه فعال می باشد با کلیک بر روی آن صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که شامل دو قسمت است. در قسمت بالای این صفحه اطلاعات اتوماتیک را وارد نمایید. دقت کنید در این قسمت برای ورود مقادیر بعنوان مثال برای ثبت مقدار موجودی های نقدی باید بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود تمام صندوق ها و تنخواه گردان ها و بانک های معرفی شده در برنامه و موجودی آنها نمایش داده می شود شما باید در این قسمت به آنها مانده بدهید. و در نهایت جمع  مبالغی را که وارد کرده اید در صفحه اصلی جلوی موجودی های نقدی با توجه به بدهکار و یا بستانکار بودن آنها وارد نمایید.

تمام آیتم های بالای صفحه  سند افتتاحیه را بدین صورت وارد کنید. اگر می خواهید به سرفصل جدیدی مانده بدهید ابتدا آن سرفصل را در قسمت سرفصل جدید تعریف کنید و سپس سرفصل مورد نظرتان را در قسمت پایین صفحه سند افتتاحیه انتخاب کنید و با توجه به بدهکار و یا بستانکار بودن به آن سرفصل  مانده  دهید .

دقت نمایید سرفصلی را که در قسمت پایین صفحه سند افتتاحیه انتخاب می کنید حتما باید مانده ی تراز داشته باشد  در غیر این صورت برنامه اجازه انجام انتهای عملیات اول دوره را به شما نمی دهد.

برای دیدن آموزش ویدئویی ثبت سند به ویدئو زیر مراجعه کنید:

https://aparat.com/v/emX42

توسط مسلط (29.6هزار امتیاز)

10.6هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

13.6هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری