شبکه دانش مالی هلو
4 دوستدار 0 امتیاز منفی
40 بازدید
سلام خسته نباشید

چطور میشه ** بخش صدور فاکتور کادر نام کالا رو عریض تر کرد؟

منظورم خود فاکتور نیستا پنجره صدور فاکتور داخل نرم افزاره ** اون بخش کادر نام کالا اونقدر کوچیکه که

نمیشه نام کالا رو دید .
در راهنمای نرم افزار توسط تازه وارد (518 امتیاز) | 40 بازدید

1 پاسخ

1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
در هلو دو صفحه فاکتور داریم. یکی تک فروشی و یکی عمده فروشی. بزرگ کردن قسمت نام کالا در هر دو مشابه هم هست. شما سه اقدام میتونید انجام بدید:

اول) ماوس رو روی عنوان "نام کالا" ببرید سپس ماوس رو به خط عمودی بین عبارت نام کالا و تعداد ببرید تا علامت ماوس تغییر کند. در این حالت با نگه داشتن دکمه سمت چپ و کشیدن ماوس به چپ و راست میتوانید سطون نام کالا را تغییر سایز بدهید.

دوم) در پنجره فاکتور راست کلیک کنید. در منوی باز شده روی آخرین گزینه یعنی "حذف و اضافه ستونها" کلیک کنید. در این پنجره میتوانید ستونهای اضافی موجود در فاکتور (مثل درصد واسطه یا درصد تخفیف) را حذف نمایید تا برای باقی ستونها منجمله نام کالا فضای بیشتری فراهم شود. اگر در منوی راست کلیک گزینه  "حذف و اضافه ستونها" وجود ندارد، احامالا باید با مراجعه به نمایندگی کیت مربوطه را خریداری و فعال نمایید.

سوم) میتوانید پنجره فاکتور را بزرگ کنید تا فضای بسیار زیادی برای سطون نام کالا ایجاد شود. همچنین بهتر است برای کالاهای خود اسامی مختصر انتخاب کنید و برای اختصار از گروه بندی استفاده کنید. مثلا به جای عبارت "چراغ جلوی پژو 206 سمت راست" میتوانید کالایی با نام "چراغ سمت راست" ایجاد کنید و آن را در گروه اصلی "چراغ پژو 206" و گروه فرعی "چراغ جلو" قرار دهید تا اسم کوتاهتری برای نام کالا نیاز باشد.
توسط تازه وارد (840 امتیاز)


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری