اگر پشتیبانی به شما گفته باید بکاپ ارسال کنید، به روش زیر عمل کنید.
فایل بکاپ را تهیه کنید.
به سایت مای هلو بروید و به قسمت پشتیبانی آنلاین وارد شوید (گزینه در سطون سمت چپ قرار دارد) در این قسمت باید یک تیکت ایجاد کنید. ممکن است پشتیبان برای شما تیکت ایجاد کرده باشد در غیر این صورت با کلیک بر روی گزینه "+پشتیبانی آنلاین" یک تیکت ایجاد کنید. در پنجره باز شده علت ارسال فایل بکاپ را توضیح دهید و سپس در قسمت آپلود فایل در پایین همین پنجره، فایل بکاپ را انتخاب کنید و صبر کنید فایل آپلود شود. سپس دکمه سبز رنگ تایید را بزنید تا تیکت ثبت شده و فایل ارسال شود.