سلام.
در قدم اول چک میکنیم که با توجه به کاربر هایی که از نمایندگی خریداری شده با تعداد سیستم هایی که نرم افزار را باز کردند همخوانی دارد یا خیر.
برای مثال شما اگر 4 کاربر خریداری کرده اید اگر 5 کاربر به صورت هم زمان با نرم افزار کار کنند این خطا را مشاهده خواهید کرد.
..............................................................................................................................
اگر تعداد کاربر های شما همخوانی داشت و خطا همچنان وجود داشت این مسیر را طی میکنیم:
اگر نرم افزار قفلی بود CD هلو را باز میکنیم و مسیر زیر را طی میکنیم...
Tools+Lock_Tools+Resource+Tiny این مسیر را طی میکنیم و یک بار سرویس قفل سخت افزاری را حذف و مجدد نصب می کنیم.
اگر نرم افزار SLM بود از همان مسیر در پوشه TNCServicesSlm یک بار TNCServices را استارت میکنیم.