شبکه دانش مالی هلو
8 دوستدار 0 امتیاز منفی
105 بازدید

 چطور میتونم دستگاه حضور و غیابم را به نرم افزار حقوق و دستمزد ارتباط بدم؟

در محصولات اسپاد توسط استاد تمام (1.5میلیون امتیاز) | 105 بازدید

1 پاسخ

3 دوستدار 0 امتیاز منفی

لطفا به نکات ذیل توجه داشته باشند:

نکته اول: کنار هر دستگاه حضور و غیاب یک نرم افزار تردد وجود دارد که توسط شرکتهای عرضه کننده دستگاه ارائه می شود. وظیفه نرم افزار تردد ذخیره داده های ثبت شده از طریق دستگاه و دادن گزارشات و خروجی های مختلف می باشد.

نکته دوم: با توجه به اینکه نرم افزار حقوق و دستمزد هلو اسپاد تنها انتهای هرماه نیاز به اطلاعات دستگاه دارد. نیاز به ارتباط آنلاین آن با دستگاه حضور و غیاب وجود دارد.

نکته سوم: نرم افزار حقوق و دستمزد در انتهای هر ماه برای محاسبه حقوق نیاز به اطلاعاتی از قبیل تعداد روز کارکرد، کل ساعات حضور، ساعت اضافه کار، ساعت کسرکار، ساعت غیبت، ساعت تعطیل کاری و . . . دارد. این اطلاعات را نرم افزار تردد متصل به دستگاه حضور و غیاب (نکته اول) در اختیار کاربران قرار می دهد که کاربران میتوانند از این اطلاعات خروجی گرفته و در نرم افزار حقوق و دستمزد هلو اسپاد بارگذاری کنند.

نکته چهارم: کلیه شرکت های قدیمی از قبیل پالیز افزار، بعد پنجم، دنیای پرداش، علم و صنعت، تایگر، سپید سیستم و . . . که دستگاه های حضور و غیاب را همراه با نرم افزار تردد ارائه می دهند قابلیت ارائه خروجی با پسوندهای مختلف را دارند که میتوانند ساختار خاص نرم افزار حقوق و دستمزد هلو اسپاد را ارائه نمایند.

نکته پنجم: به غیر از شرکت های قدیمی شرکت هایی هستند که دستگاه های جدید عرضه می کنند از آنجاییکه این شرکت ها دارای بخش خدمات پس از فروش هستند تمایل به ایجاد خروجی با ساختار خاص نرم افزار حقوق و دستمزد هلو اسپاد را دارند که میتوان با برقراری ارتباط با بخش پشتیبانی این درخواست را از آن ها داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22902294-021 داخلی 1 تماس حاصل نمایید

توسط تازه وارد (1.8هزار امتیاز)

پاسخ کامل yes


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری