سلام.
برای برطرف کردند مشکل کلمه عبور چند راه حل وجود دارد که اصلی ترین آن ارتقا قفل و برنامه میباشد و این کار نیز بدون تمدید پشتیبانی امکان پذیر نیست ولی با بررسی برخی موارد امکان برطرف شدن مشکل وجود دارد
1- بررسی تاریخ و ساعت سیستم و تنظیم آن طبق الگوی پیش فرض برنامه
2- بررسی تاریخ سند های ثبت شده در برنامه، در برنامه سند به تاریخ آینده ثبت نشده باشد و در صورت ثبت اصلاح گردد
3- اجازه دسترسی کامل یوزر ویندوز به مسیر نصب برنامه ( فول کنترل)
در صورت عدم برطرف شدن مشکل نیاز به تمدید و ارتقا قفل هستش