شبکه دانش مالی هلو
61 دوستدار 0 امتیاز منفی
4.6هزار بازدید
سلام

در هنگام اجرای برنامه در سیستم کلاینت با پیغام (ارتباط با سرویس قفل نرم افزاری برقرار نشد) مواجه میشود برای رفع پیغام چه مواردی بررسی میشود؟
در پشتیبانی و پیغام در نرم افزار هلو توسط تازه وارد (842 امتیاز) | 4.6هزار بازدید

2 پاسخ

5 دوستدار 0 امتیاز منفی
بهترین پاسخ
ابتدا ارتباط شبکه بین سرور و کلاینت را بررسی میکنیم  دکمهwindows+r را همزمان میزنیم تا پنجره run باز شود سپس داخل runوارد میکنیم(ipیاcompiuter name\\)او سپس setup سیستم کلاینت را تنظیم میکنیم نام دستگاه دارای قفل باید حتما نام و یا ip سرور باشد در مرحله سوم چک میکنیم firewall در سرور و کلاینت آف باشد اگر با این موارد حل نشد سرویس قفل را در سیستم سرور stop  و مجدد استارت میکنیم  به مسیر کنترل پنل > administrative tools > منو services میرویم در سرویس ها tnc slm service را پیدا کرده روی کلیک راست میکنیم  stop وسپس start را میزنیم.
توسط تازه وارد (1.5هزار امتیاز)
انتخاب شده توسط
4 دوستدار 0 امتیاز منفی
حذف نصب مجدد سرویس قفل  SCTو ریست کردن سیستم مجدد راه اندازی کنید
توسط حرفه‌ای (34.0هزار امتیاز)

10.6هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

13.4هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری