شبکه دانش مالی هلو
3 دوستدار 1 امتیاز منفی
66 بازدید

مزایای استفاده از نرم‌افزار سوپرمارکت هلو را توضیح دهید ؟

در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت توسط استاد یار (95.6هزار امتیاز) | 66 بازدید

1 پاسخ

1 امتیاز مثبت 0 امتیاز منفی
با استفاده از نر‌م‌افزار حسابداری سوپرمارکت هلو APEX، کاربران می‌توانند موجودی انبار خود را بررسی و کنترل کنند، از فروش روزانه خود باخبر شوند، کالاها را به‌وسیله بارکدخوان یا به‌صورت دستی جستجو کنند، برای مشتریان خود اشتراک تلفنی تعریف کنند، سفارش آنها را به پیک تحویل دهند و حتی از وجوهی که به‌صورت نقدی دریافت کرده‌اند گزارش بگیرند. یک مزیت مهم نرم‌افزار سوپرمارکت هلو این است که به‌طور پیش‌فرض 9000 قلم کالا در آن تعریف شده است که تنها با به‌روزرسانی قیمت آنها، صاحبان فروشگاه و مغازه‌داران می‌توانند هر چه سریع‌تر حساب و کتاب خرید و فروش خود را در آن شروع کنند.

یکی دیگر از مزایای نرم‌افزار هلو این است که انواع گزارش‌های مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار می‌دهد. برای مثال می‌توان به گزارش‌های ستونی، گزارش فروش، گزارش بدهکاران و بستانکاران، موجودی انبار و موارد مربوط به انبارداری، چک‌های دریافتی و پرداختی، گزارش سود و زیان، موارد مالیاتی و سایر گزارش‌های آماری اشاره کرد.

این نرم‌افزار قابلیت اتصال به سامانه مودیان را به‌طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد و صاحبان فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها همچنین می‌توانند پس از خرید نرم‌افزار و نصب آن با کارشناسان شرکت فناوری اطلاعات هلو تماس گرفته و از راهنمایی آنها در هر یک از مراحل نصب و استفاده از نرم‌افزار استفاده کنند.
توسط استاد تمام (225هزار امتیاز)

10.5هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

8.0هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری