شبکه دانش مالی هلو
3 دوستدار 0 امتیاز منفی
19 بازدید

چه سخت‌افزارهایی امکان اتصال به نرم افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو را دارند؟

در نرم افزار حسابداری آرایشی و بهداشتی توسط استاد تمام (225هزار امتیاز) | 19 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی

علاوه بر امکانات تخصصی نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX ، قابلیت اتصال به سخت‌افزارهای مورداستفاده در فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مزیت دیگری است که این نرم‌افزار را از سایر برنامه‌های حسابداری متمایز می‌کند. زیرا این دستگاه‌ها به کاربران کمک می‌کنند تا وظایف خود را با کمترین خطا و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

صندوق فروشگاهی

یکی از سخت‌‌افزارهای مورداستفاده در صنف لوازم آرایشی، بهداشتی صندوق فروشگاهی است. این صندوق دارای یک مانیتور است که برای نمایش داده‌ها و اطلاعات به کار برده می‌شود. با اتصال نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX به این صندوق، تمام اطلاعات کالا، خریداران، فروشندگان، کاربران و … روی این مانیتور قابل مشاهده است.

دستگاه لیبل‌پرینت

دستگاه لیبل‌پرینت دستگاهی است که برای چاپ بارکد روی رول‌های خاص به کار می‌رود. در فروشگاه‌های لوازم و اقلام مراقبت از پوست و مو هر کالا دارای یک لیبل بارکد است. با قابلیت اتصال نرم‌افزار تخصصی صنف  لوازم آرایشی و بهداشتی به این دستگاه قادر خواهید بود بارکد روی کالاها را بدون نیاز به هیچ‌گونه برنامه دیگری چاپ کنید.

دستگاه بارکدخوان

امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها برای افزایش سرعت ثبت و فروش کالا و پرداخت صورت‌حساب از دستگاه بارکدخوان استفاده می‌کنند. به‌این صورت که هر کالا با یک کد اختصاصی شناخته می‌شود. بعد از اتصال نرم‌افزار به دستگاه،   با اسکن این کد توسط بارکدخوان، میزان موجودی کالا به‌همراه سایر مشخصات آن در نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. از طرفی می‌توان با اسکن رسید چاپی صورت‌حساب، مبلغ آن را در نرم‌افزار مشاهده کرد و سپس مشتری مبلغ موردنظر را پرداخت نماید.

دستگاه کارتخوان

یکی از مزایای نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX کاهش خطای انسانی و افزایش سرعت انجام کارهاست. با اتصال به دستگاه کارتخوان نیازی به وارد کردن مبلغ روی دستگاه نیست. زیرا بعد از صدور فاکتور مبلغ قابل پرداخت روی کارتخوان نمایش داده می‌شود. به این ترتیب مانع بروز خطا و تسریع روند پرداخت خواهد شد.

مودم سیم‌کارتی

یکی از امکانات ویژه نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX ارسال پیامک اطلاع‌رسانی به مشتریان است. این نرم‌افزار توانایی اتصال به مودم سیم‌کارتی یا جی اس ام مودم را هم دارد. جی اس ام مودم دستگاهی است که برای ارسال پیامک به مشتری مورداستفاده قرار می‌گیرد. بنابراین به‌راحتی می‌توانید پیامک‌های تبلیغاتی، تخفیفات و … را توسط این نرم‌افزار به خریداران، فروشندگان و … ارسال نمایید.

توسط استاد یار (95.5هزار امتیاز)

10.4هزار سوال

12.7هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

7.7هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری