شبکه دانش مالی هلو
1 امتیاز مثبت 1 امتیاز منفی

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی
با استفاده از فاکتور تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX  می‌توان به‌راحتی اقلام سفارش مشتری‌ها را به‌صورت دستی یا از طریق بارکدخوان جست‌وجو و برای آنها فاکتور ثبت و چاپ کرد و در نهایت سفارش مشتریان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل گرفت و در پایان روز هم از میزان فروش روزانه، موجودی صندوق و کارت‌خوان‌ها با خبر شد.

با استفاده از گزارش‌های متنوع و خوبی که این نرم‌افزار دارد می‌توان مدیریت و کنترل دقیقی روی موجودی کالاها در انبار یا فروشگاه داشت و از میزان فروش و سود فاکتورهای خود باخبر شد. نرم‌افزار لوازم آرایشی و بهداشتی هلو APEX برای مکانیزه‌کردن کامل لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی شده است و قابلیت اتصال به بسیاری از سخت‌افزارهای کاربردی در لوازم آرایشی و بهداشتی مثل صندوق مکانیزه فروش،کشوی پول، کارتخوان، بارکدخوان، فیش‌پرینتر و لیبل پرینتر را دارد.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توان محصولات آرایشی و بهداشتی را مرتب و منظم دسته‌بندی و تعریف کرد. مهم‌ترین ویژگی این نرم‌افزار فاکتور اختصاصی لوازم آرایشی و بهداشتی آن است که می‌توان همه امور مربوط به فروش از لحظه ثبت سفارش مشتری تا تسویه و چاپ فاکتور را انجام داد.

https://holoostore.com/product/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7/
توسط استاد یار (95.5هزار امتیاز)

10.4هزار سوال

12.7هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

7.7هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری