شبکه دانش مالی هلو
4 دوستدار 0 امتیاز منفی
63 بازدید
بهترین نرم افزار موبایل فروشی چیست
در نرم افزار حسابداری موبایل، سخت افزار و ماشین های اداری توسط استاد تمام (225هزار امتیاز) | 63 بازدید

1 پاسخ

0 دوستدار 0 امتیاز منفی

در زندگی پرسرعت و شلوغ امروزی، فعالیت‌ها و هزینه‌ها در حال افزایش است و روز‌به‌روز ضرورت استفاده از یک نرم افزار حسابداری شخصی برای محاسبه هزینه‌ها و درآمد‌های جاری بیشتر و بیشتر می‌شود. محاسبه دقیق هزینه و درآمد‌ها تنها محدود به سازمان‌ها و کسب‌و‌کار‌ها نمی‌شود. مطمئناً افراد عادی هم به محاسبه هزینه‌ها و مخارج شخصی خود احتیاج دارند. بنابراین دسترسی به یک نرم افزار جامع حسابداری که قادر باشد علاوه بر تحقق این نیاز، از امکاناتی همچون امکان ثبت هزینه‌ها و درآمد‌ها، مدیریت چک‌های پرداختنی، امکان گرفتن گزارش از هزینه‌ها و درآمد‌ها و یادآوری سررسید چک‌ها برخوردار باشد، بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا است.

نرم افزار حسابداری شخصی هلو، یک نرم افزار شخصی جامع است، که توسط گروه فناوری اطلاعات هلو با تنوع بالای امکانات توانسته دغدغه تامین چنین تقاضایی را به خوبی برطرف کند. این شرکت نسخه 5.2 این نرم افزار حسابداری را برای گوشی‌های هوشمند دارای سیستم اندروید منتشر کرده است.

نرم افزار حسابداری شخصی هلو با بیش از 350 هزار دانلود و نسخه فعال، بهترین و پرمخاطب‌ترین نرم افزار حسابداری موبایل در بازار نرم افزارهای مالی ایران است که با طیف گسترده‌ای از امکانات در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نرم افزار حسابداری شخصی هلو اندروید در جشنواره نرم افزارهای موبایل ایران مورد تقدیر قرار گرفته و همچنین در گروه ابزارها به‌عنوان بهترین اپلیکیشن به انتخاب مردم شناخته شد.

نرم افزار حسابداری شخصی هلو یک ابزار حسابداری شخصی قدرتمند است که به افراد اجازه می‌دهد امور مالی خود را از هر کجا مدیریت کنند. این نرم افزار برای هر دستگاه موبایل دارای اندروید نسخه ۲.۳ و بالاتر، قابل نصب است.

از نظر رابط کاربری این نرم افزار حسابداری از یک رنگ‌بندی زنده هماهنگ برخوردار است که در کنار مواردی مانند چیدمان درست آیتم‌ها، زیبایی و گویایی آیکن‌ها، فونت خوانا، عملکرد صحیح در نمای عمودی و افقی یک محیط جذاب و بی‌نقص را برای کاربر فراهم آورده است. همچنین طراحی صفحه کلید اختصاصی و بهره‌گیری از انیمیشین استاندارد و ملایم ظاهر حرفه‌ای‌تری را به این نرم افزار حسابداری بخشیده است. از سرعت انتقال بین بخش‌های مختلف نرم افزار حسابداری شخصی هلو، نیز نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که منجر به راحتی استفاده از امکانات متنوع آن شده است. البته بهتر بود در بعضی قسمت‌ها به دلیل تعداد جابجایی زیاد بین صفحات، بهتر بود تا از فهرست‌های آبشاری برای جلوگیری از سردرگمی کاربر استفاده می‌شد.

این نرم افزار حسابداری جهت انجام محاسبات محدود و کوچک مربوط به مخارج روزمره یک گزینه عالی است و باید گفت که نباید از آن انتظار زیادی داشت. اما همین حد محدود برای استفاده شخصی در این نرم افزار در چهار بخش اصلی امکانات و در یک منوی افقی برگه‌بندی شده است. برای گرفتن گزارش در این نرم افزار لازم است تا ابتدا اطلاعات مورد نیاز مانند درآمدها و هزینه‌ها را در آن وارد کرد. گزینه دیگر این منو جهت مدیریت چک‌ها تعبیه شده است که گزینه‌ای بسیار کاربردی است. در هنگام ثبت هزینه‌ها و درآمد‌ها علاوه بر مبلغ مورد نظر، موارد دیگری مانند دسته‌بندی، نوع حساب و تاریخ را هم باید وارد نمود.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب توجه نرم افزار حسابداری شخصی هلو، مدیریت چک‌هاست که دو بخش دریافتی و پرداختی دارد و علاوه بر تاریخ صدور و دریافت چک، یک گزینه دیگر هم در این قسمت تعبیه شده که با زدن آن حسابی که چک به آن خوابانده شده مشخص می‌شود. جالب‌تر این‌که امکان یادآوری موعد چک با تنظیم دقیق روز و ساعت آن هم پیش‌بینی شده است.

گزارش‌های این نرم افزار حسابداری به شکل روزانه، ماهانه، بازه زمانی دلخواه، گزارش چک‌ها و موجودی‌ها و همچنین مقایسه بین هزینه‌ها و درآمد‌ها در فرم نمودار قابل نمایش است. خروجی گزارش‌ها را در قالب فایل اکسل می‌توان تهیه کرد.

بخش فوق‌العاده دیگر نرم افزار حسابداری شخصی هلو، در قسمت تنظیمات است که امکان تهیه نسخه پشتیبان از دیتاها و حذف و باز‌گردانی آن، تعیین بازه زمانی گزارش‌ها و تخصیص کلمه عبور جهت ورود به برنامه را برای کاربران فراهم آورده است.

توسط استاد یار (95.6هزار امتیاز)

10.5هزار سوال

12.8هزار پاسخ

1.8هزار دیدگاه

8.0هزار کاربر

دسته بندی ها


آینده شغلیت با هلو

آموزش رسمی و مدرک معتبر دوره حسابداری نرم افزار حسابداری هلو توسط شرکت هلو


همه‌چیز درباره‌ی شبکه دانش مالی هلو
سامانه تخصصی پرسش و پاسخ

شبکه دانش مالی هلو یک وب‌سایت پرسش و پاسخ تخصصی است؛ به این معنی که می‌توانید هر سوال تخصصی‌ای در حوزه مالی و حسابداری دارید بپرسید و از افراد متخصص کمک بگیرید.
در واقع هم می‌توانید بپرسید هم می‌توانید به سوال‌هایی که در حوزه تخصص شماست، پاسخ دهید.
از مهم‌ترین هدف‌های این شبکه، اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران و ثبت آنها به‌صورت طبقه‌بندی شده است.
در این شبکه همه‌ی کاربرها امتیازاتی دارند که سطح آنها را نشان می‌دهد. در واقع هر سوالی که پرسیده یا پاسخ داده می‌شود به کاربرها اعتبار و امتیازی می‌دهد و رزومه کاربری آنها را مشخص می‌کند.

بپرسید، پاسخ دهید، زمان را بخرید و امتیاز بگیرید!


سامانه مؤدیان مالیاتی ۱۴۰۲
آموزش ویدئویی سامانه مودیان از طریق مدرس رسمی و شرکت نرم افزار حسابداری هلو
همه‌ی آن‌چیزی که باید درمورد سامانه مودیان بدانید
تماشای ویدئو

نرم افزار حسابداری